myfamily2

Damiaku sayang

Carl Adam 5 months

Penaja

Rabu, 22 Jun 2011

Simple Tapi Bermakna....

Salam...
Alhamdulillah saya baru lepas menyiapkan assignment saya. Saya cuba atur pelan2 yang mana patut didahulukan, yang mana patut dikemudiankan. (petua ami saya). Saya teringat sangat kat ami saya hari ni. Ami adalah gelaran Ibu dalam bahasa hindi. Dialah kawan baik saya. Tiada kawan yang seikhlas dia. Hari ni dia tak sms saya pun. Kami selalu bersms tiap2 hari bertanyakan khabar.


Ami saya di tengah2. Ami, Kak yong rindukan Ami... Gambar ni masa kenduri adik perempuan saya. Inilah kaum hawa yang ada di rumah Encik Nasir.. Masa ni saya sarat mengandungkan Carl Adam.
Emo...emo...emo...Saya tak suka perasaan ni.
Kalian,
Guess what? Suami saya sudah menulis blog dia semula. Saya telah mengaktifkan semula sel2 saraf dia menulis.Bila saya baca blog dia, adrenalin saya...hihi (saya tak boleh describe la perasaan ini).Saya kalah dengan dia. Ayat2 cinta dia telah membuatkan saya cair...hihi.. Balik jer tadi.Di rumah dia tanya saya;
Dia : Yang baca tak blog Abang?
Saya: Baca...(buat acuh tak acuh)
Dia: Baca tak?
Saya: Baca.....(Dia menantikan sesuatu dari saya)
Dia: Sampai hati ayang tak follow Abang.

Pulak...

Tapi ada satu part saya sangat sedih esp baca part Damia. Sungguh saya amat tersentuh. Tahu kenapa? Saya tak dapat menyusukannya dan melihat dia selepas dia lahir...saya hanya melihat dia hari kedua. Sungguh, saya amat sedih ketika itu.
Buat semua yang pernah hadir dalam hidup saya, terima kasih atas sokongan dan galakan kalian...Apa saja yang saya post kalian baca. Saya tulis apa yang saya rasa. Mode: Emo.

Adios.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan