myfamily2

Damiaku sayang

Carl Adam 5 months

Penaja

Rabu, 28 November 2012

Diam - diam Ubi...

Salam.
Dalam senyap - senyap ja adik aku yang duk Kinrara tu duk buat benda alah ni. Geram pulak aku tengok. Semua comel - comel dan kiut - miut ajer.

Boleh buat gift masa birthday party, hadiah kat cikgu nak masa hari guru, hari ibu ke kan, hadiah kat kawan - kawan anak atau untuk diri sendiri.

Macamana nak beli. Korang bolehla hubungi adik aku Shufi di talian 0125694167 atau PM je kat facebook kan...https://www.facebook.com/shufi.nisah. Murah sesangat kau tahu...Memang berbaloi - balai.

Ni aku kasi upload sikit gambar buat santapan penglihatan korang.

Teddy Bear

kapal terbang

love and star

bunga

bunga - bunga cinta

muslimah sejati

rerama

riben

strawberry


Ada banyak lagi koleksi, korang boleh tanya dia ok...aku pun boleh...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan